مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:402021-12-28پزشكي

محدودیت زمانی 12 هفته ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شد


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت زمانی 12 هفته ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شده و این گروه از مادران می توانند قبل از پایان هفته دوازدهم بارداری نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت زمانی 12 هفته ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شده و این گروه از مادران می توانند قبل از پایان هفته دوازدهم بارداری نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

محمد احمدیان اظهار کرد: مادران باردار در خصوص تزریق دوزهای اول، دوم و سوم واکسن کرونا باید طبق دستورالعمل مربوط به خودشان اقدام کنند و فقط محدودیت زمانی 12 هفته برداشته شده و این گروه از مادران می توانند قبل از پایان هفته دوازدهم بارداری نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شرط تزریق واکسن کرونا به مادران باردار داشتن 18 سال تمام برای این گروه بوده و مواردی که کمتر از آن باشند شامل دریافت نمی شوند و تنها باید تمامی نکات بهداشتی به طور کامل رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از مادران باردار می خواهیم تنها در مواقع ضروری به پزشک مربوطه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت زمانی 12 هفته ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شد

محدودیت زمانی 12 هفته ای برای تزریق واکسن کرونا در مادران باردار برداشته شد